3
May
Leppäkosken sähkö

Päivitämme asiakastietoja puhelimitse

Oletko saanut Leppäkoskelta soiton, jossa kysytään yhteystietojasi? Olemme aloittaneet puuttuvien asiakastietojen täydentämisen puhelimitse.

Miksi tietoja kysytään?

Sähkösopimus edellyttää asiakkaan ajantasaisia henkilötietoja. Kaikkien Suomen energiayhtiöiden on tallennettava vuodesta 2019 alkaen käyttöpaikka- ja asiakastiedot keskitettyyn Datahub-järjestelmään. Järjestelmän tavoitteena on lisätä tiedonvälityksen turvallisuutta.

Mitä tietoja kysytään?

Tarvittavia tietoja ovat nimen ja käyttöpaikkatietojen lisäksi kuluttajan henkilötunnus ja yrityksen y-tunnus.

Epäilyttääkö saapunut puhelu?

Jos sinulla on kysymyksiä tietojenkeruuseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 03 4503 400.

 

  • Jaa artikkeli