2
Jul
Leppäkosken Energia

Kannustamme asiakkaitamme tarkkaavaisuuteen puhelinasioinnissa

Kerroimme toukokuussa blogissa päivittävämme asiakastietoja puhelimitse tulevaan Datahub-järjestelmään varautumisen vuoksi. Päivitysprojekti jatkuu edelleen, sillä Suomessa käyttöönotettava, kaikkien energiayhtiöiden yhteinen tietojärjestelmä edellyttää asiakkailta ajantasaisia ja täydellisiä henkilötietoja.

Yhteystietojen päivityksen myötä olemme saaneet tietoomme, että asiakkaamme ovat saaneet puhelinsoittoja tahoilta, jotka ovat kertoneet edustavansa Leppäkosken Sähköä tai tekevänsä yhteistyötä Leppäkosken kanssa. “Leppäkosken Sähkö Oy tai Leppäkosken Energia Oy kontaktoivat asiakkaitaan puhelimitse esimerkiksi yhteystietojen päivittämisen osalta, mutta teemme sen itse ja vain omissa nimissämme”, kertoo myyntijohtaja Juha Koskela Leppäkosken Energiasta. “Jos vähänkin epäilee puhelun aitoutta ja asiatonta henkilötietojen kalastelua, helpoin tapa sen ehkäisemiseen on katkaista puhelu ja varmistaa halutessaan Leppäkosken asiakaspalvelusta, (puh. 03 4503 400) että puhelu on todella tullut meiltä”, Koskela neuvoo.

  • Jaa artikkeli