Tiedotteet 03.12.2019

Järjestelmävirheen vuoksi osa laskuista lähtenyt kahteen kertaan

Laskutusoperaattorilla tapahtuneen ohjelmointivirheen vuoksi noin 500 OmaPosti-asiakkaalle on lähtenyt Leppäkosken lasku kahteen kertaan (osassa laskuissa on vuodenvaihteessa käyttöön otettava uusi logo). Muut laskun tiedot ovat oikein ja laskun voi maksaa normaalisti. Maksathan laskun vain kerran, mikäli olet saanut kaksi samansisältöistä laskua.

Pahoittelemme asiasta aiheutunutta haittaa.

Lisätietoja

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään laskutukseen liittyvissä asioissa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme

  • Yhteydenottolomakkeella
  • Puhelimitse 03 4503 400 (arkisin klo 9-16)
  • Sähköpostitse asiakaspalvelu(at)leppakoski.fi