Tiedotteet 28.06.2013

Uusi sähköinen palvelukanava on avattu

Tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää asiakaspalveluamme entistä nopeammaksi ja monipuolisemmaksi. Asiakas voi aina valita itselleen sopivimman asiointitavan ajasta tai paikasta riippumatta. Henkilökohtaisen palvelun lisäksi asioida voi nyt myös entistä monipuolisempien sähköisten palvelukanavien kautta.

Olemme avanneet uuden online-palvelun, jossa voit itse:

  • tarkastella sopimustietojasi,
  • selailla laskujasi ja mittarinlukemiasi,
  • tehdä muuttoilmoituksen tai uuden sähkösopimuksen,
  • päivittää yhteystietojasi sekä
  • antaa palautetta.

Syksyn aikana tavoitteenamme on julkaista lisäksi energiaraportointipalvelu. Palvelun julkaisu on mahdollista vasta, kun kaikki AMR-mittarit on saatu vaihdettua ja loput niihin liittyvät käyttöönottotyöt on saatu tehtyä tietojärjestelmiin. Energiaraportointipalvelu mahdollistaa tuntitason kulutuksen seurannan.

Online-palveluun rekisteröityminen

Palvelun käyttöönotto vaatii rekisteröitymisen, jota varten tarvitset asiakasnumerosi ja käyttöpaikkatunnuksesi, jotka löydät sähkölaskultasi. Lue lisää täältä.