Tyytyväinen asiakas
Paikallisena toimijana olemme helposti tavoitettavissa.
Turvaamme energiantoimituksen 24/7 kaikkina vuodenaikoina.
Vastuullisuusmittarit
Asiakastarpeet toiminnan keskiössä
Asiakastyytyväisyys on yksi menestyksen avaintekijöistä. Teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyystutkimuksia asiakkaiden tarpeiden kartoittamiseksi ja toimintamme kehittämiseksi.
Leppäkosken Sähkö ja Leppäkosken Lämpö toteuttivat vuonna 2023 asiakastyytyväisyyskyselyt. Tulosten mukaan Leppäkoski mielletään luotettavaksi yhtiöksi. Saimme kiitosta toimitusvarmuudesta, paikallisuudesta ja asiantuntevuudesta.
Toteutimme viime vuonna myös palautekyselyn uutiskirjeemme tilaajille. Kyselyn vastaajat antoivat Leppäkosken vastuullisuudelle arvosanaksi 4,1 ja luonnonläheisyydelle arvosanan 4,0 (asteikolla 1-5). Ajankohtaisuudesta ja selkeydestä kiitosta saanut uutiskirje sai arvosanaksi 4,0.
Edellä mainittujen lisäksi käytämme asiakaskokemuksen mittaamiseen NPS-mittaria, joka kuvaa asiakkaidemme suositteluhalukkuutta. Viime vuoden NPS-arvomme oli 30 (tavoite 50).
Palveluvalikoima laajenee
Kehitämme Leppäkoskella palveluitamme jatkuvasti. Asiakastoiveiden pohjalta kertomusvuonna aloitettiin uuden kaukolämpöaiheisen uutiskirjeen julkaisu. Kaukolämpöasiakkaille otettiin käyttöön myös Oma Energia -palvelu, jossa asiakkaat voivat mm. tarkastella energiankulutustaan.
Maaliskuussa 2023 otimme käyttöön maksuttoman Keskeytysvahtipalvelun kaikille Leppäkosken Sähkön verkkopalveluasiakkaille. Palvelu ilmoittaa automaattisesti sähkökatkoista matkapuhelimeen tai sähköpostiin.
Vuoden 2022 loppupuolella lanseerattu säästöohjauspalvelu on herättänyt myös kiinnostusta. Palvelun avulla asiakkaat voivat hyödyntää entistä paremmin yön edulliset tunnit lämmitykseen. Kertomusvuoden aikana säästöohjauspalvelun tilasi yli 70 asiakasta.