Online-palvelut
Voit hoitaa helposti sähkö- tai kaukolämpöasioita kirjautumisen takana olevien verkkopalveluiden kautta 24/7.
Palvelussa voit seurata sähkön- ja lämmönkulutustasi esim. päivä- tai kuukausitasolla ja muokata sähkön Keskeytysvahtipalvelun asetuksia.
Laskutus-osiossa voit tarkastella laskujasi ja mm. siirtää laskusi eräpäivää. Perintä-osiossa voit hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon.
Kaukolämmön Lämpö Onlinessa voit seurata kiinteistön lämmönkulutusta, antaa palautetta tai jättää viestin kaukolämpöasioissa.
Oma Energia -palvelusta löydät energiankulutustiedot voimassa olevien sopimuksien sekä niihin liittyvien käyttöpaikkojen osalta. Mikäli palvelusta löytyvät kulutustiedot ovat puutteellisia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Huomioithan, että entisen Sähkö Onlinen tunnukset eivät käy palveluun. Ensimmäisellä kerralla tulee kirjautua tunnistautumalla joko mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Mikäli palvelun käytössä ilmenee ongelmia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palveluun kirjaudutaan ensimmäisellä kerralla verkkopankkitunnuksilla. Ensikirjautumisen jälkeen voit halutessasi kirjautua palveluun myös käyttäjätunnuksella.
Huomioithan, että entisen Onlinen tunnukset eivät käy palveluun. Kirjautuminen ei myöskään onnistu, mikäli meillä ei ole tiedossa henkilötunnustasi. Tässä tapauksessa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tietojesi päivittämiseksi.
Oma Energia -palvelussa voit mm. seurata omaa energiankulutustasi, muokata Leppäkosken Sähkön tarjoaman Keskeytysvahtipalvelun asetuksia sekä päivittää palveluun liittyviä tietoja.
Sopimustietoja ei löydy, mikäli meillä ei ole tiedossa henkilötunnustasi. Tässä tapauksessa otathan yhteyttä asiakaspalveluun tietojesi päivittämiseksi.
Keskeytysvahtipalvelu ilmoittaa automaattisesti sähkökatkoista suoraan asiakkaan matkapuhelimeen tai sähköpostiin. Palvelu tiedottaa sekä sähköverkon suunnitelluista työkeskeytyksistä että mahdollisista yllättävistä, esimerkiksi luonnonilmiöiden tai sähköpulan aiheuttamista keskeytyksistä. Saat Keskeytysvahdin kautta myös viestin, kun sähköt ovat palautuneet käyttöpaikallesi.
Keskeytysvahtipalvelu on automaattisesti käytössä kaikilla asiakkaillamme, mikäli asiakas ei ole erikseen kieltänyt viestien lähettämistä. Palvelu on asiakkaillemme maksuton.
Keskeytysvahdin löydät Oma Energia -palvelusta. Kirjaudu Oma Energia -palveluun ja valitse siellä valikosta Keskeytysvahti.
Voit tarvittaessa muuttaa Keskeytysvahdin tiedoteasetuksia Oma Energia -palvelussa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit mm. valita haluatko viestin keskeytyksestä matkapuhelimeen, sähköpostiin vai molempiin. Voit lisätä vastaanottajiksi useita matkapuhelinnumeroita ja/tai sähköpostiosoitteita. Lisäksi voit ottaa tiedotteiden lähetyksen kokonaan pois päältä.
Voit perua Keskeytysvahdin kautta tulevat sähkökatkojen ilmoitukset Oma Energia -palvelun kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Oma Energia -palvelussa valitse valikosta Keskeytysvahti ja Siirry palveluun. Valitse tiedoteasetuksissa Älä lähetä tiedotteita ja Tallenna.
Ohjeet Oma Energia -palvelun ja Keskeytysvahdin käyttöön
Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Huomioithan, että mikäli meillä ei ole tiedossa henkilötunnustasi, ei kirjautuminen onnistu. Tässä tapauksessa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tietojesi päivittämiseksi.
Oma Lowell Laskutus -osiossa voit tarkastella laskutietojasi ja mm. siirtää sähkölaskusi eräpäivää.
Oma Lowell Perintä -osiossa voit hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon.
Laskujen kuvat tulevat näkymään Oma Lowell Laskutus -palvelussa marraskuun 2020 laskutuksesta lähtien. Vanhat laskut löydät verkkopankistasi tai vaihtoehtoisesti voit tiedustella vanhoja laskukopioita asiakaspalvelustamme.