Sähkösopimus pientaloon

Kuluttaja-asiakkaan muut palvelut

Voit hoitaa kodin tai vapaa-ajan asunnon energia-asioitasi verkossa juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 9-16, jättää yhteydenottopyynnön tai varata asiointiajan.

Verkkosivuillamme voit helposti:

Aina auki olevassa Sähkö Onlinessa voit katsella sähkön kulutustietojasi tuntitasolla, siirtää laskusi eräpäivää veloituksetta, tilata keskeytysvahdin tai selata laskujasi.

Kaukolämpö Onlinessa voit ilmoittaa lämpölukemasi, tarkastella kiinteistösi lämmönkulutusta tai antaa palautetta.

Online-palveluissa tarvittavat asiakas- ja käyttöpaikkanumerot löydät sähkö- ja lämpölaskultasi.

Sähkösopimus yritykselle

Yritysasiakkaan palvelukanavat ja energiaratkaisut

Palvelemme yritysasiakkaitamme monipuolisesti verkossa ympäri vuorokauden, puhelinpalvelussa arkisin klo 9-16 ja erikseen sovittuina ajankohtina toimistoillamme.

Verkkosivuillamme voit helposti:

Isännöitsijän aikaa säästää tuoteuutuus Priimaplus. Kaikkien kiinteistöjen sähkösopimukset ja kulutustiedot näkyvät helposti yhdessä ja samassa paikassa.

Kaukolämpö Onlinessa isännöitsijä voi helposti ilmoittaa kiinteistöjen lämpölukemat tai seurata kulutustietoja.

Online-palveluissa tarvittavat asiakas- ja käyttöpaikkanumerot löydät sähkö- ja lämpölaskultasi.


Vinkkejä Sähkö Online-palvelun käyttöön

Online-palvelun käytön helpottamiseksi olemme tehneet ohjevideoita Onlinen yleisimmistä toiminnoista:

Kuinka Onlineen rekisteröidytään?

Tunnukset hukassa - kuinka saan uudet?

Mitä Online-palvelussa voi tehdä?

Kuinka sähkölaskun eräpäivää siirretään?

Mitä hyötyä energiaraportoinnista on?

Kuinka keskeytysvahti tilataan?