Postilakko on saatu päätökseen ja postinjakelu on alkanut normaaliksi. Lakon aiheuttaman suman purkamiseen menee kuitenkin vielä Postin arvioiden mukaan muutamia viikkoja eli jakeluviiveitä saattaa esiintyä edelleen. Postilakon takia myöhässä maksettavasta paperilaskusta ei tule viivästyskorkoja asiakkaalle. Mikäli ette ole saaneet laskua lakon vuoksi, voitte pyytää laskukopiota asiakaspalvelustamme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu(at)leppakoski.fi tai puhelimitse 03 4503 400.
Suosittelemme asiakkaillemme sähköisen asioinnin palveluita. Sähköposti- ja e-laskut lähetetään ajallaan. Löydät sähkölaskusi kätevästi myös Online-palvelustamme.
Vältä jakeluhäiriöt – tilaa e-lasku
E-lasku on turvallinen ja helppo tapa vastaanottaa ja maksaa laskuja. Kaikki e-laskun tiedot on valmiiksi täytetty, joten säästyt viite- ja tilinumeroiden näppäilyltä. Maksetut laskut arkistoituvat automaattisesti verkkopankkiisi.
Voit tilata e-laskun omassa verkkopankissasi. Huomioithan, että e-laskusopimus astuu voimaan vasta seuraavalla laskullasi ja tilauksissa on muutaman päivän viive. Seuraavat Leppäkosken laskut lähtevät 2.12. ja esimerkiksi viikonlopun 29.11.-1.12. aikana tehdyt e-laskutilaukset eivät välttämättä ehdi astua voimaan ennen tätä. Aiempien laskujen tiedot voit pyytää asiakaspalvelustamme.
Löydät sähkölaskusi myös Online-palvelusta
Online-palvelussamme voit selata avoimia ja maksettuja sähkölaskujasi. Palvelussa pystyt myös siirtämään veloituksetta laskusi eräpäivää sekä tarkastelemaan energiankulutustasi esimerkiksi tunnin tai päivän tarkkuudella.
Tilaa Leppäkosken uutiskirje
Tilaamalla uutiskirjeemme saat tietoa Leppäkosken ajankohtaisista asioista, kampanjoista ja uusista palveluista suoraan sähköpostiisi.
Lähetämme uutiskirjeitä noin 10 kertaa vuodessa. Tilaus on maksuton ja voit peruuttaa sen milloin vain uutiskirjeen alareunassa olevasta peruutuslinkistä.
Täytä alle sähköpostiosoitteesi, hyväksy tietojen tallennus ja paina Lähetä-nappulaa.