Tyytyväinen asiakas
Paikallisena toimijana olemme helposti tavoitettavissa.
Turvaamme energiantoimituksen 24/7 kaikkina vuodenaikoina.
Vuoropuhelua asiakkaiden kanssa
Kartoitamme säännöllisesti asiakkaidemme odotuksia ja kokemuksia toimintamme kehittämiseksi. Kertomusvuonna Leppäkosken Sähkö toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa saimme kiitosta erityisesti asiantuntevuudesta ja toimitusvarmuudesta. Sidosryhmämme pääsivät myös kertomaan mielipiteensä tulevaisuuden sähkönjakeluverkosta ja vaikuttamaan Leppäkosken Sähkön kehittämissuunnitelmaan.
Uutiskirjeemme tilaajat antoivat Leppäkosken vastuullisuudelle arvosanan 3,9 ja luonnonläheisyydelle 4,0 (asteikolla 1-5).
Hyödynnämme asiakaskokemuksen seurantaan myös NPS-mittaria, joka kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta. Viime vuoden NPS-arvomme oli 38.
Laadukasta palvelua livenä ja verkossa
Palvelemme asiakkaitamme toimipisteillämme, puhelimitse ja sähköisesti. Asiakkaat arvostavat palvelumme ystävällisyyttä, asiantuntevuutta ja nopeutta.
”Asiakaspalvelija oli ammattitaitoinen ja hyvin ystävällinen. Sain asiani hoidettua kerralla.”