Anna palautetta tai jätä yhteydenotto­pyyntö

Tavoitteenamme on kehittää toimintaamme jatkuvasti ja juuri sinun palautteesi voi olla arvokas vinkki siitä, miten voimme palvella paremmin asiakkaitamme.

Voit jättää meille viestin, jolloin asiakaspalvelu palaa asiaan viimeistään kahden arkipäivän kuluessa. Huomaathan, että saadaksesi henkilökohtaisen vastauksen, tarvitsemme yhteystietosi. Palautetta voit luonnollisesti jättää myös nimettömänä, jos et halua siihen vastausta meiltä.

 

Kiireellisissä asioissa puhelinpalvelumme auttaa

Jos asiasi on kiirellinen, suosittelemme soittamaan asiakaspalveluumme. Palvelemme sinua arkisin klo 9-16 numerossa 03 4503 400.

Sähköiset palvelut

Usein kysytyt kysymykset

Online-palvelut auki 24 h

Sähkösopimusopas

Jätä sähkötarjouspyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö tai anna palautetta

Sähköinen asiakaspalvelu auki 24 h

Oma Energia -palvelu

Oma Energia -palvelussa voit seurata omaa sähkönkulutustasi esim. päivä- tai kuukausitasolla ja tilata maksuttoman keskeytysvahti-palvelun.

Kirjaudu

Oma Lowell -palvelu

Laskutus-palvelussa voit tarkastella laskujasi ja mm. siirtää sähkölaskusi eräpäivää. Perintä-palvelussa voit hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon.

Kirjaudu

Lämpö Online

Kaukolämmön asiakkaiden omassa Lämpö Onlinessa voit seurata kiinteistön lämmönkulutusta, antaa palautetta tai jättää viestin kaukolämpöasioissa.

Kirjaudu

Live-palvelu

Priima-asiakkaan omassa Live-palvelussa, voit kiinnittää sähkönhinnan, tilata hintavahdin ja tarkastella sähkön kustannuksia sekä kulutusta tuntitasolla.

Kirjaudu