Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa. Vastaamme kaikkiin sähköposteihin ja yhteydenottolomakkeella lähetettyihin viesteihin mahdollisimman pian. Keskimääräinen vastausaikamme on 2-4 arkipäivää. Pahoittelemme pidentynyttä vastausaikaa.
Suosittelemme asiakkaita olemaan yhteydessä ensisijaisesti sähköisissä kanavissa ja sähköpostilla.
Huomaathan valita oikean asiakaspalvelukanavan riippuen mitä asiasi koskee. Tässä koonti eri asiakaspalveluissa hoidettavista asioista:
LASKUJEN MAKSUUN LIITTYVÄT TIEDUSTELUT
(Lowellin asiakaspalvelu)
• eräpäivän siirto
• myöhässä olevan laskun maksu
• maksumuistutuksesta kysyminen
Puh. 02 2700 390 (ma-pe klo 8-20, la klo 10-15)
laskutus@lowell.com
Lue lisää: www.lowell.fi/asiakkaat
SÄHKÖNMYYNTIASIAT
(Omavoiman asiakaspalvelu)
• yhteystietojen päivitys
• sähkön myyntisopimuksiin liittyvät muutokset
• uudet myyntisopimukset
Lue lisää: www.omavoima.fi
SÄHKÖNSIIRTOASIAT
(Leppäkosken asiakaspalvelu)
• verkkopalvelusopimukset
• sähköliittymät
• energiankulutus
• verkkopalvelulaskujen sisältö
• yhteystietojen päivitys
asiakaspalvelu@leppakoski.fi