Leppäkosken Energia Oy:n ja Leppäkosken Sähkö Oy:n lokakuun sähkönkulutuksen laskujen toimitus on viivästynyt asiakaspalvelujärjestelmän vaihdon vuoksi.
Laskutuksen viivästymisen takia laskujen eräpäivää on siirretty eteenpäin.
Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa
Asiakastietojärjestelmän vaihdon myötä asiakaspalveluumme on tullut normaalia enemmän yhteydenottopyyntöjä, jonka vuoksi asiakaspalvelu on tilapäisesti ruuhkautunut.
Vastaamme kaikkiin sähköposteihin ja yhteydenottolomakkeella lähetettyihin viesteihin mahdollisimman pian. Keskimääräinen vastausaikamme on 3-4 arkipäivää. Kiireellisissä asioissa tavoitat meidät parhaiten puhelimitse.
Pahoittelemme asiakkaille aiheutunutta haittaa.